مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 19:252023-10-05سياسي

افتتاح نخستین بیمارستان «سبز» در کشور؛ بیمارستان فوق تخصصی خیرساز


نخستین بیمارستان سبز کشورمان با حضور رییس جمهور افتتاح شد؛ بیمارستانی تخصصی و فوق تخصصی که توسط خیرین ساخته شده و از این رو اتفاقی خوشایند و قابل توجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ساعاتی پیش بیمارستان آموزشی، پژوهشی و درمانی خیرساز کودکان حکیم با زیربنای حدود 30 هزار متر مربع و با ظرفیت 266 تخت بستری و 74 تخت ویژه، با حضور رییس جمهور و جمعی از دولت مردان از جمله وزرای بهداشت و علوم، افتتاح شد.

بیمارستانی که در منطقه یافت آباد، در جنوب پایتخت واقع است و به جهاتی، بسیار جالب توجه و حایز اهمیت است.

از جمله ویژگی های این بیمارستان، احداث آن در منطقه 18 تهران و با هدف افزایش کمی و کیفی خدمات درمانی کودکان در مناطق جنوبی پایتخت است.

اتفاقی که با همراهی یک خانواده نیکوکار رقم خورده و از این رو، می توان از آن به عنوان مثالی مناسب در زمینه همراهی و همدلی دولت و نهاد های اجتماعی یاد کرد.

نتیجه این همکاری، احداث بیمارستانی در مدت سه سال است که از امکانات مدرنی برخوردار است و خدمات گسترده ای ارائه می دهد؛ مجتمعی شامل 19 درمانگاه تخصصی، بخش اورژانس، زون های تحت نظر، زون سرم تراپی و اتاق عمل سرپایی، بخش تصویربرداری شامل دستگاه های سی تی اسکن، ام آرآی، کاردیوگرافی، بخش اسکوپی، بخش جراحی با هشت اتاق عمل و سی اس آر یا استریل مرکزی، چهار بخش بستری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین بیمارستان «سبز» در کشور؛ بیمارستان فوق تخصصی خیرساز

افتتاح نخستین بیمارستان «سبز» در کشور؛ بیمارستان فوق تخصصی خیرساز