مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-18سياسي

مجلس امروز برنامه هفتم توسعه را د رسوگ غزه بررسی کرد


در جلسه علنی امروز جایگاه هیات رییسه مجلس سیاه پوش و مزین به تصاویر کودکان شهید و زخمی فلسطینی شد و نمایندگان با فریاد «مرگ بر اسراییل»، برنامه هفتم توسعه را همراه با سوگ غزه بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا ، در پی حمله دیروز رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در نوار غزه، در جلسه علنی امروز جایگاه هیات رییسه مجلس شورای اسلامی سیاه پوش و مزین به تصاویر کودکان زخمی و کشته شده فلسطینی شد .

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز شعارهای مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آمریکا ، اسراییل نابود است، فلسطین پیروز است ، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ، هیهات مناالذله ، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد سر دادند.

قالیباف رییس مجلس نیز در حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی گفت: امیدوارم دنیای اسلام و امت اسلام و دولت های اسلامی گام عملی برای مبارزه با ظلم رژیم شیطانی صهیونیستی و حیوان صفت و جنایت پیشه برداشته و با اقدامات خود مانع ادامه جنایات این رژیم شوند و از حقوق ملت فلسطین دفاع کنند.

از همه مسلمانان و آزادگان جهان انتظار می رود در این مسیر گام بردارند.

پس از آغاز جلسه، نمایندگان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی جلسه علنی را تعطیل کردند و برای راهپیمایی به خیابان مقابل مجلس شورای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس امروز برنامه هفتم توسعه را د رسوگ غزه بررسی کرد

مجلس امروز برنامه هفتم توسعه را د رسوگ غزه بررسی کرد