مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-11دانش

نصراللهی: رسانه های غربی قمار کردند


اکبر نصراللهی رییس دانشکده گان هنر و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به دروغ های پی در پی شبکه های ضدایرانی در ماجرای آرمیتا گراوند معتقد است که آنها بر سر اعتبار خود قمار کرده اند.

- اکبر نصراللهی رییس دانشکده گان هنر و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا درباره دروغ شبکه های فارسی زبان بیگانه در ماجرای آرمیتا گراوند گفت: انبوه سازی دروغ به رویه عادی لشکر رسانه ای غرب تبدیل شده است و آن ها اراده کرده اند از هر رویداد عادی و طبیعی در ایران  روایت دروغ  و غیرطبیعی را تولید و منتشر کنند .

وی افزود: اتفاقات نظیر افت فشارخون در همه جای دنیا پدیده عادی است اما این نوع حوادث رایج اگر در ایران به ویژه در مورد زنان ایرانی اتفاق بیفتد در رسانه های معارض سیاسی، امنیتی و برجسته پوشش داده می شود.

نویسنده کتاب راهنمای پوشش خبری ادامه داد: مردم با یک دروغ سیستماتیک در لشکر رسانه ای غرب مواجه هستند و چون هر روز این دروغ ها را می شنوند و با واقعیت های پیرامون خود تطبیق می دهند دیگر حرفشان را قبول ندارند.

اغتشاشات سال گذشته آثار روحی بسیاری بر مردم گذاشت و اقتصاد مردم را دچار مشکل کرد اما این فایده را داشت که مردم متوجه شدند منشا و کارفرمایان این رسانه ها چه کسانی هستند و آن ها دوست دار مردم ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصراللهی: رسانه های غربی قمار کردند

نصراللهی: رسانه های غربی قمار کردند