مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 19:552023-10-05سياسي

بیش از 16 هزار تخت بیمارستانی در 2 سال گذشته در کشور افتتاح شده است


طی دو سال گذشته از عمر دولت بیش از 16 هزار تخت بیمارستانی در کشور افتتاح شده است و 10 درصد تمام تخت بیمارستانی در کل کشور در همین دو سال عمر دولت افتتاح شده است.

- ایسنا/تهران معاون اجرایی رییس جمهور گفت: طی دو سال گذشته از عمر دولت بیش از 16 هزار تخت بیمارستانی در کشور افتتاح شده است و 10 درصد تمام تخت بیمارستانی در کل کشور در همین دو سال عمر دولت افتتاح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، محسن منصوری شامگاه پنجشنبه 13 مهر ماه در حاشیه افتتاح استخر در شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که مساله سلامت برای دولت اهمیت ویژه دارد، افزود: از ابتدای تاریخ تا آغاز دولت سیزدهم حدوداً 150 هزار تخت بیمارستانی ایجاد شده که از این میان 16 هزار تخت در دو سال عمر این دولت افتتاح شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: ما به سرعت در حال تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم، امروز بیمارستان حکیم افتتاح شد، قبل از آن بیمارستان شهدای تجریش که به نام غدیر نام گذاری شد و قبل از آن بیمارستان حضرت مهدی (عج) به بهره برداری رسید، به امید خدا کمتر از یک ماه دیگر بیمارستان شهریار که بیش از 300 تخت بیمارستانی دارد، به بهره برداری می رسد.

منصوری با بیان این که 33 سال از کلنگ زنی بیمارستان شهریار می گذرد، گفت: بعد از بیمارستان شهریار شاهد افتتاح بیمارستان اسلامشهر خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 16 هزار تخت بیمارستانی در 2 سال گذشته در کشور افتتاح شده است

بیش از 16 هزار تخت بیمارستانی در 2 سال گذشته در کشور افتتاح شده است