مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-09اقتصادي

شبکه آزادراهی کشور به 3 هزار و 5 کیلومتر افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «خیراله خادمی» امروز (دوشنبه) در نشست خبری به مناسبت بهره برداری از آزادراه شیراز- اصفهان افزود: - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با افتتاح آزادراه شیراز- اصفهان توسط رییس جمهوری 9 درصد به طول آزادراه های کشور افزوده می شود و شبکه آزادراهی کشور به سه هزار و پنج کیلومتر می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیراله خادمی امروز (دوشنبه) در نشست خبری به مناسبت بهره برداری از آزادراه شیراز- اصفهان افزود: پایان همین هفته با حضور رییس جمهوری طولانی ترین آزادراه کشور به ارزش روز 25 هزار میلیارد با سرمایه گذاری بنیاد تعاون وزارت دفاع و شهر جدید صدرا و 50 درصد سرمایه گذاری دولت به بهره برداری خواهد رسیدوی گفت: افتتاح این آزادراه به افزایش 9 درصدی طول آزادراه های کشور منجر می شود.

این آزادراه یک مسیر میان بر برای اتصال دو استان فارس و اصفهان است که بزرگترین رویداد برای بخش جاده ای استان فارس بود و استان های بوشهر و هرمزگان هم از این آزادراه استفاده خواهند کرد و تحول جدی در حمل و نقل جنوب کشور محسوب می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: پس از افتتاح آزادراه تهران - شمال در تابستان امسال، دومین پروژه اولویت دار که امسال به بهره برداری می رسد پروژه شیراز- اصفهان است که از ابتدای شهر شیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه آزادراهی کشور به 3 هزار و 5 کیلومتر افزایش می یابد

شبکه آزادراهی کشور به 3 هزار و 5 کیلومتر افزایش می یابد