مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-05بين الملل

اتهام زنی نخست وزیر انگلیس علیه ایران


نخست وزیر انگلیس در یادداشتی برای یک نشریه وابسته به لابی رژیم صهیونیستی که در لندن چاپ می شود، ضمن اعلام وفاداری به این رژیم جنابتکار، ادعاها علیه برنامه هسته ای ایران را تکرار کرد و مدعی شد که به تل آویو برای اطمینان از عدم دست یابی ایران به سلاح هسته ای کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، به گزارش سایت قطره و به نقل ازبامداد پنجشنبه ایرنا، ریشی سوناک در این نوشتار برای مجله دوستان محافظه کار اسراییل ادعا کرد که دولت لندن در تلاش های خود برای مقابله با آنچه گروه های تروریستی مورد حمایت ایران نامید در کنار تل آویو ایستاده است.

وی مدعی شد که گروه های یادشده به طور خطرناکی در کرانه باختری گسترش یافته اند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه تاکید کرد که حمایت لابی رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات سراسری انگلیس بیش از هر زمان دیگر حائز اهمیت است.

این درحالی است که طبق برنامه اعلام شده، انتخابات سراسری انگلیس سال آینده میلادی برگزار خواهد شد و طبق نظرسنجی ها سوناک شانس چندانی برای شکست حزب رقیب (کارگر) ندارد.

وی این روزها به اقدامات بحث برانگیزی نظیر عقب نشینی از طرح ملی مقابله با تغییرات اقلیمی، اصلاح اختیارات شوراهای شهر برای وضع قوانین دست وپاگیر علیه رانندگان و تشدید قوانین ضد مهاجرتی متوسل شده تا آرایش انتخابات آتی را به نفع حزبش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام زنی نخست وزیر انگلیس علیه ایران

اتهام زنی نخست وزیر انگلیس علیه ایران