مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:352023-09-30سياسي

ساعت آغاز به کار مدارس چهارمحال و بختیاری در مقاطع مختلف اعلام شد


رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ساعت آغاز فعالیت مدارس متوسطه دوره اول و دوم استان که در نوبت صبح فعال است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الله شریفی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: ساعت آغاز فعالیت مدارس متوسطه دوره اول و دوم استان که در نوبت صبح فعال است، در مدارس پسرانه متوسطه هفت و 45 دقیقه صبح و در مدارس دخترانه متوسطه هفت و 30 دقیقه صبح خواهد بود.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: مدارس متوسطه اول و دوم استان که به صورت 2 نوبته فعالیت می کنند نیز در نوبت صبح از ساعت هفت و 15 دقیقه و در نوبت بعدازظهر نیز از ساعت 12 و 15 دقیقه فعالیت خواهند کرد.

وی در خصوص آغاز فعالیت مدارس ابتدایی بیان کرد: مدارس ابتدایی که به صورت ثابت در نوبت صبح فعالیت است از ساعت هفت و 45 دقیقه شروع به کار خواهند کرد.

شریفی اضافه کرد: در خصوص مدارس ابتدایی 2 نوبته، در نوبت صبح این مدارس ساعت هفت و 30 دقیقه آغاز به کار خواهند کرد و در نوبت بعدازظهر نیز ساعت شروع به کار کلاس ها نیز ساعت 12 و 30 دقیقه خواهد بود.

پایان پیام/68035


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت آغاز به کار مدارس چهارمحال و بختیاری در مقاطع مختلف اعلام شد

ساعت آغاز به کار مدارس چهارمحال و بختیاری در مقاطع مختلف اعلام شد