مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 16:252023-09-28اقتصادي

وضعیت عوارض صادراتی مناسب نیست/ باید روند صادرات محصولات در کشور تسهیل شود 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، محمد رضا پورابراهیمی ،رییس کمیسون اقتصادی مجلس در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن استان کرمان ،با بیان اینکه وضعیت عوارض صادراتی مناسب نیست گفت : - رییس کمیسون اقتصادی مجلس با بیان اینکه وضعیت عوارض صادراتی مناسب نیست، گفت: باید صادرات محصولات در کشور تسهیل شود و انتظار از دولت این است که این مسائل را هر چه سریعتر حل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، محمد رضا پورابراهیمی ،رییس کمیسون اقتصادی مجلس در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن استان کرمان ،با بیان اینکه وضعیت عوارض صادراتی مناسب نیست گفت :باید صادرات محصولات در کشور تسهیل شود و انتظار از دولت این است که این مسائل را هر چه سریعتر حل کند.

نماینده مردم کرمان و راور  با بیان  اینکه برای اولین بار در کشور در 6 ماهه اول سال با 6 میلیارد دلار تراز منفی روبه رو هستیم، گفت: تیم اقتصادی دولت ، باید یک گزارش به رییس جمهور ارائه بدهند که دلیل وجود این تراز منفی در اقتصاد کشور چیست.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه اگر ارزش پول ملی کاهش پیدا کرده باید حداقل انتفاع آن را در صادرات ببریم، ادامه داد: امسال بعد از چند سال وضعیت تولید محصول پسته در کشور خوب شده است که نیاز به حمایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت عوارض صادراتی مناسب نیست/ باید روند صادرات محصولات در کشور تسهیل شود 

وضعیت عوارض صادراتی مناسب نیست/ باید روند صادرات محصولات در کشور تسهیل شود