مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-02سياسي

نماینده مجلس در زمینه فساد دربازار زعفران اخطار داد


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در آستانه فصل برداشت طلای سرخ،در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در زمینه مبارزه با فساد در بازار زعفران اخطار داد و خواستار ورود جدی رییس مجلس شورای اسلامی و وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه شد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ به عشوه گری گل های ارغوانی گران بها ترین ادویه جهان در مزارع یک دست زعفران خطه خراسان زمان چندانی باقی نمانده و با اتمام برداشت یاقوت های سرخ (زرشک) در خراسان جنوبی زمان برداشت طلای سرخ این دیار طلایی کشاورزی ایران زمین نیز فرا می رسد.

خراسان جنوبی نیز مفتخر است به تولید با کیفیت ترین زعفران جهان و دومین قطب تولید طلای سرخ دنیا به همین واسطه از هم اکنون دغدغه زعفران کاران برای فصل برداشت و عرضه فله ای این محصول در بازار است.

هرچند این محصول وارد بازار بورس شده اما جولان دلالان و واسطه ها در فصل برداشت و زعفران های احتکار شده از سوی برخی از سودجویان سبب می شود تا سود اصلی این محصول نصیب واسطه ها نه زعفران کاران شود.

به همین واسطه و در آستانه فصل برداشت طلای سرخ رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در زمینه مبارزه با فساد در بازار زعفران اخطار داد و خواستار ورود جدی رییس مجلس شورای اسلامی و وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس در زمینه فساد دربازار زعفران اخطار داد

نماینده مجلس در زمینه فساد دربازار زعفران اخطار داد