مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-21سياسي

تدوین اطلس فرهنگی آب منطقه ای در استان سمنان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان از تدوین اطلس فرهنگی این شرکت خبر داد.

  - محسن عسکری 29 مهرماه در جمع مدیران آب منطقه ای استان با تأکید بر لزوم برنامه محوری در اجرای همه برنامه های شرکت آب منطقه ای سمنان به منظور تسریع در تحقق اهداف مدنظر اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش های همکاران و کارشناسان این حوزه، اطلس فرهنگی شرکت آب منطقه ای سمنان تهیه شده است تا در برنامه ریزی های آینده در حوزه فرهنگی مدنظر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در این اطلس فرهنگی مواردی چون تعداد همکاران شرکت آب منطقه ای، تحصیلات آنان، وضعیت جوانان این شرکت و همچنین مهم ترین نیازهای فرهنگی در شرکت آب منطقه ای سمنان جمع آوری و مدون شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان همچنین از تشکیل کانون نخبگان همکار در این شرکت برای همراهی و همفکری در حوزه های فرهنگی خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با تشکیل این کانون، اهداف فرهنگی مدنظر در شرکت آب منطقه ای سمنان بر اساس اطلس فرهنگی تدوین شده محقق شود.

عسکری همچنین با ابراز تأثر از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه تصریح کرد: زبان از بیان اتفاقات ناگوار علیه مردم مظلوم فلسطین قاصر است.

وی با اشاره به ابراز همدردی سازمان ملل متحد با مردم غزه برای شهادت زنان، کودکان و مردم مظلوم غزه افزود: سکوت مرگبار مدعیان حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین اطلس فرهنگی آب منطقه ای در استان سمنان

تدوین اطلس فرهنگی آب منطقه ای در استان سمنان