مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-20سياسي

رونمایی از 7 اثر مکتوب ویژه حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)


رییس جهاد دانشگاهی فارس از رونمایی از 7 اثر مکتوب توسط این نهاد با همکاری سازمان ها و ادارات مختلف، در آستانه سالگرد حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد.

- رونمایی از 7 اثر مکتوب ویژه حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) ایسنا/فارس رییس جهاد دانشگاهی فارس از رونمایی از 7 اثر مکتوب توسط این نهاد با همکاری سازمان ها و ادارات مختلف، در آستانه سالگرد حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد.

امیرحسین استقلال در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به نهایی شدن کار تألیف و انتشار 7 کتاب با موضوع حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، گفت: از پایان آذرماه سال گذشته و در راستای محقق شدن منویات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت زنده نگهداشت شهدا و ابعاد آن حادثه، جهاددانشگاهی در بخش های مختلف به ویژه حوزه فرهنگی تلاش هایی را برنامه ریزی و آغاز کرد.

رییس جهاددانشگاهی فارس تصریح کرد: براساس برنامه ریزی ها، مقرر شد که 7 اثر مکتوب در زمینه های داستان، شعر، عکس و خبر، با استفاده از ظرفیت های استانی و ملی، تهیه، تالیف و منتشر شود.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه یکساله برای به ثمر رسیدن برنامه های یاد شده، گفت: اکنون و بعد از حدود یکسال، 7 اثر مکتوب شامل یک کتاب در زمینه شعر، یک کتاب در زمینه عکس، دو کتاب در زمینه در زمینه خبر و روید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 7 اثر مکتوب ویژه حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

رونمایی از 7 اثر مکتوب ویژه حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)