مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 05:052023-10-18سياسي

پیمانکار پروژه ایستگاه راه آهن همدان را متوقف کرد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: ایستگاه راه آهن همدان به دلیل تخصیص پیدا نکردن اعتبار متوقف شده و پیمانکار پروژه را رها کرده است.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پروژه ریلی تهران _ همدان _ سنندج اظهار کرد: در حال حاضر ایستگاه سنندج در حال آماده سازی و خط ریلی سنندج نیز در حال تکمیل است.

وی افزود: این در حالی است که ایستگاه راه آهن همدان به دلیل تخصیص پیدا نکردن اعتبار متوقف شده و پیمانکار پروژه را رها کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یادآور شد: اعتبار این پروژه از اعتبارات سفر رییس جمهوری به مبلغ یکصد میلیارد تومان است که با عدم تخصیص به موقع متوقف شده است.

وی خاطرنشان کرد: رایزنی هایی در این باره با وزیر راه و شهرسازی انجام شده و دستورات لازم برای اختصاص اعتبار سفر داده شده اما هنوز این مهم انجام نگرفته است.

فلاحی با اشاره به اینکه با این شرایط احتمالا ایستگاه سنندج پیش از ایستگاه همدان تکمیل خواهد شد اضافه کرد: در مورد احداث ایستگاه فامنین، چهاربانده شدن جاده دسترسی به راه آهن همدان و کنارگذر غربی دستور وزیر داده شده ولی تاکنون بخش اجرایی که اعتبارات سفر را در دسترس دارند همکاری نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکار پروژه ایستگاه راه آهن همدان را متوقف کرد

پیمانکار پروژه ایستگاه راه آهن همدان را متوقف کرد