مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-14بين الملل

چرا ارتش اسراییل وارد غزه نشد؟


واکنش های گسترده بین المللی و جبهه مقاومت و بر هم خوردن محاسبات اسراییل و آمریکا در کوچاندن ساکنان غزه از خانه و کاشانه خود، موجب شد، ایالات متحده آمریکا با ایفای نقش «پلیس خوب» از اسراییل درخواست کند که تصمیم خود برای حمله زمینی به غزه را فعلا متوقف کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آمریکا از این رژیم خواسته که حمله زمینی به نوار غزه را تا ایجاد یک گذرگاه انسانی به تأخیر بیندازد.

این خبر در پی بیانیه روز گذشته ارتش اسراییل و تعیین ضرب الاجل 24 ساعته برای کوچاندن ساکنان غزه از شمال این منطقه به سمت جنوب منتشر شد؛ سخنگوی ارتش اسراییل با انتشار پیامی به زبان عربی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) دست به تهدید و ارعاب ساکنان نوار غزه زده و اعلام کرده بود، تا پیش از حمله زمینی احتمالی ارتش اسراییل و در بازه زمانی تعیین شده، از بیت حانون به سمت جنوب خان یونس حرکت کنند.

البته در این بیانیه با استفاده از کلمات عوام فریبانه ای ادعا شده که فلسطینی ها می توانند بدون وارد آمدن هیچ آسیبی به جنوب نقل مکان کنند؛این در حالی است که اسراییل در هشت روز گذشته  انواع بمب های ممنوعه را بر سر و سامانِ زن، مرد و کودک فلسطینی حتی آن گروه که در مسیر کوچ بودند، ریخته و آنان را به خاک و خون کشیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ارتش اسراییل وارد غزه نشد؟

چرا ارتش اسراییل وارد غزه نشد؟