مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 17:502023-10-10ورزشي

اصلاح اشتباه لپی 100 میلیاردی استقلال با یک نامه!


اشتباه در اعلام صورت های مالی در باشگاه های فوتبال ایران عادی شده است و این اشتباهات گاهی 100 میلیارد را جابجا می کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ بعد از اعتراف باشگاه سپاهان به اشتباه در اعداد پرداختی به دلالان چند بازیکن این تیم ، حالا نوبت استقلال شده است.

باشگاه استقلال در اطلاعیه ای جدید، رقم قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود برای فصل جدید را اصلاح کرد و آن را یکصد میلیارد تومان افزایش داد!  مدیریت استقلال که امروز (سه شنبه) رقم قرارداد بازیکنان و کادر فنی بزرگسالان و تیم های پایه خود برای فصل جاری را 223 میلیارد تومان اعلام کرده بود، با تصحیح اشتباه خود، مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی بزرگسالان و تیم های پایه برای فصل جاری را 323 میلیارد تومان اعلام کرد! به این ترتیب باید از مسائل مالی و مدیریت مالی در باشگاه های فوتبال ایران به طور جدی نگران بود که این اعداد درشت به عنوان اشتباه ، به راحتی رخ می دهد و با یک نامه اصلاح می شود.

این صورت های مالی با فشار سازمان فرابورس و هشدار به الزام انتشار اسناد ، از سوی استقلال منتشر شده و تا کنون درآمد ها و هزینه های فصل جاری آبی ها مشخص نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح اشتباه لپی 100 میلیاردی استقلال با یک نامه!

اصلاح اشتباه لپی 100 میلیاردی استقلال با یک نامه!