مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-09بين الملل

پیروزی اخیر فلسطینیان پیروزی همه ملت های مسلمان بود/ صهیونیسم ها دیگر خطا نکنند


یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ریشه پیروزی های امروز مقاومت توسط «حاج قاسم سلیمانی» در غرب آسیا کاشته شده است، گفت: باید صهیونیسم و غاصبین سرزمین های اسلامی را ترک کنند.

- ایسنا/گلستان یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ریشه پیروزی های امروز مقاومت توسط حاج قاسم سلیمانی در غرب آسیا کاشته شده است، گفت: باید صهیونیسم و غاصبین سرزمین های اسلامی را ترک کنند.

سرهنگ حسین کریمی اول در گفت وگو با ایسنا با اشاره به عملیات طوفان الاقصی آخرین تحولات منطقه فلسطین و پیروزی ارزشمند و بزرگ نیروهای حماس در نوار غزه اظهار کرد: این رویداد در تاریخ حیات ننگین رژیم غاصب صهیونیستی بی سابقه است.

وی بیان اینکه این پیروزی ها بر همه دلسوختگان، آزادگان و مستضعفان جهان به خصوص مردم فلسطین و جبهه مقاومت گواراست، ادامه داد: فلسطین قریب به 70 تا 80 سال است که به اشغال صهیونیسم کودک کش درآمده و مردم آن سرزمین در اوج مظلومیت و غریبی با دستانی خالی و فقط سنگ و چوب در مقابل این رژیم تا دندان مسلح مقاومت کرده است.

این رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر اینکه فلسطین پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حیات و عزت خود را بازیافت، افزود: رویکرد مبارزه با صهیونیسم و حامیان این رژیم غاصب پس از پیروزی انقلاب به شکل کامل تغییر یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی اخیر فلسطینیان پیروزی همه ملت های مسلمان بود/ صهیونیسم ها دیگر خطا نکنند

پیروزی اخیر فلسطینیان پیروزی همه ملت های مسلمان بود/ صهیونیسم ها دیگر خطا نکنند