مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:102023-09-27سياسي

برپایی 12 نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی در داخل و خارج


دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ایران از برپایی 12 نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: 9 نشست در داخل و 3 نشست در کشورهای ترکیه، - ایسنا/فارس دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ایران از برپایی 12 نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: 9 نشست در داخل و 3 نشست در کشورهای ترکیه، هندوستان و ونزوئلا برگزار کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، امین انصاری امروز 5 مهرماه در دهمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب در شیراز گفت: مقام معظم رهبری بنا به جنایاتی که آمریکا در اقصی نقاط جهان داشته است، هفته دوم تیرماه را هفته حقوق بشر آمریکایی نام گذاری کردند.

وی با بیان اینکه پیش از این سلسله نشست های حقوق بشر آمریکایی را طی سال های گذشته با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری برگزار کردیم، افزود: پیش از این 9 نشست تخصصی و 3 نشست با کشورهای ترکیه، هندوستان و ونزوئلا برگزار کردیم که زمینه برگزاری دهمین نشست در استان فارس در حرم مطهر شاهچراغ (ع) فراهم شد.

انصاری با تصریح اینکه انقلاب اسلامی ایران 2 هدف را دنبال کرد که یکی تحقق بخشی به تمامی معارف و احکام اسلام در داخل و دیگری معرفی اسلام ناب و آموزه های حیات بخش اسلام به جهان بشریت است، گفت: امام خمینی(ره) با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 12 نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی در داخل و خارج

برپایی 12 نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی در داخل و خارج