مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-04سياسي

راه اندازی کمپ ماده 16 نیاز شهرستان رفسنجان است


فرمانده انتظامی شهرستان راه اندازی کمپ ماده 16 را از ضرورت های رفسنجان برشمرد و گفت: از مهم ترین دغدغه های شهرستان سرقت ها و وجود معتادان متجاهر است و مشکل عمده ما نگهداری این افراد است که امیدواریم با برطرف شدن این مشکل نتایج تلاش همکاران ما بهتر دیده شود.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان راه اندازی کمپ ماده 16 را از ضرورت های رفسنجان برشمرد و گفت: از مهم ترین دغدغه های شهرستان سرقت ها و وجود معتادان متجاهر است و مشکل عمده ما نگهداری این افراد است که امیدواریم با برطرف شدن این مشکل نتایج تلاش همکاران ما بهتر دیده شود.

سرهنگ اکبر نجفی امروز 12 مهرماه در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد شهدای امنیت، اظهار کرد: هرچه امروز داریم به برکت خون شهداست.

وی شعار هفته فراجا را شهروند قانون مدار، پلیس خدمت گزار اعلام کرد و افزود: آغازگر مراسم این هفته با تجدید پیمان با شهدا و همچنین دیدار با خانواده شهدا و جانبازان خواهد بود، ضمن آن که رویکرد ما در هفته فراجا افزایش آگاهی مردم است چرا که اغلب حوادث به دلیل عدم اطلاع و آگاهی مردم صورت می گیرد.

نجفی ادامه داد: دیدار و تکریم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی از جمله برنامه های هفته فراجاست، البته در طول سال تکریم خانواده شهدا جزء برنامه های اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمپ ماده 16 نیاز شهرستان رفسنجان است

راه اندازی کمپ ماده 16 نیاز شهرستان رفسنجان است