مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 08:252023-09-25اجتماعي

با وجود بارترافیکی بالا در معابر همدان، گره ترافیکی وجود ندارد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اعلام کرد: با توجه به بازگشایی مدارس بارترافیکی بالایی را در معابر شهری شاهد هستیم اما خوشبختانه گره ترافیکی در سطح شهر همدان وجود ندارد.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اعلام کرد: با توجه به بازگشایی مدارس بارترافیکی بالایی را در معابر شهری شاهد هستیم اما خوشبختانه گره ترافیکی در سطح شهر همدان وجود ندارد.

سرهنگ عباس فارسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق پیش بینی ها برای امروز، محلاتی که سال گذشته و روزهای نخست مهرماه دارای مشکل بود، شناسایی کرده و نسبت به استقرار نیرو اقدام شد به طوریکه تاکنون وضعیت ترافیکی خوب بوده و شرایط خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه بار اصلی ترافیک در تقاطع های اصلی شهر است که عادی است، خاطرنشان کرد: طبق رصدهای انجام شده اکثر خودروهایی که در سطح شهر تردد می کنند، تک سرنشین هستند و بیشتر خانواده ها جابه جایی دانش آموزان را انجام می دهند که با تعیین تکلیف سرویس مدارس اوضاع بهتر می شود.

فارسی با اشاره به ترافیک سنگین در تقاطع پژوهش و اعزام نیروهای بیشتر به این منطقه به منظور روانسازی ترددها، تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در خیابان طالقانی، بلوار بعثت، میدان پژوهش، میدان فردوسی و پیشاهنگی سنگین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود بارترافیکی بالا در معابر همدان، گره ترافیکی وجود ندارد

با وجود بارترافیکی بالا در معابر همدان، گره ترافیکی وجود ندارد