مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-09اقتصادي

وثیقه ملکی چیست؟


اجاره وثیقه درمراکز استان ها ، شهرستان ، کلان شهر ها در حال حاضر مورد پذیرش مراجع قضایی و بانک ها میباشند که امروزه در دادسراها و دادگاه ها و بانک ها به وفور شنیده میشوند - وثیقه یک دارایی منقول و یا غیر منقول بوده که در ازای شرط و ایفای تعهدات مورد استفاده قرار میگیرد .

وثیقه اجاره ای بسیارداغ شده است بطوریکه در شرایط عادی اجاره 6 ماهه وثیقه و 1 ساله وثیقه اجاره ای نیازمند پرداخت کمیسیون 8 الی 15 درصدی برای متقاضیان است .

خدمات اجاره وثیقه در سراسر کشور اجاره وثیقه درمراکز استان ها ، شهرستان ، کلان شهر ها در حال حاضر مورد پذیرش مراجع قضایی و بانک ها میباشند که امروزه در دادسراها و دادگاه ها و بانک ها به وفور شنیده میشوند.

روند اجاره وثیقه یا سند معمولا برای متهمانی است که در مرحله رسیدگی در دادسرا یا دادگاه مطابق با شرایط و بر اساس قانون تحت قرار وثیقه کیفری و تامین کیفری قرار میگیرند ، قرار تامین وثیقه موضوعی است که در قانون مجازات اسلامی برای جلوگیری از تضییع خق و حقوق شاکی در صورت فرار متهم در نظر گرفته و میزان و مبلغ قرار وثیقه بطور مستقیم با عنوان اتهام رابطه دارد .

تامین وثیقه بصورت فوری در سراسر کشور پس از صدور قرار وثیقه در جلسه رسیدگی درصورتیکه متهم دارای وثیقه ملکی باشد آنرا بعنوان وثیقه به دادگاه یا دادسرا ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وثیقه ملکی چیست؟

وثیقه ملکی چیست؟