مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-22ورزشي

فقط محلی برای تمرین می خواهیم/ امسال باید روی سکو برویم    


مدیرعامل باشگاه عقاب زاگرس با اشاره به ششمین حضور تیم نونهالان این باشگاه در لیگ برتر فوتبال کشور، گفت: از آنجایی که همه زمین های فوتبال شهر به اجاره بخش خصوصی رفته، - ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل باشگاه عقاب زاگرس با اشاره به ششمین حضور تیم نونهالان این باشگاه در لیگ برتر فوتبال کشور، گفت: از آنجایی که همه زمین های فوتبال شهر به اجاره بخش خصوصی رفته، هیچ محلی برای تمرین در اختیار نداریم.

رسول یوسفوند، امروز(30 مهر) در نشستی خبری، با اشاره به آمادگی تیم نونهالان این باشگاه برای حضور در رقابت های لیگ برتر فوتبال، اظهارکرد: این برای ششمین سال است که تیم عقاب زاگرس در رقابت های لیگ برتر فوتبال نونهالان حضور پیدا می کند و پنجشنبه این هفته اولین دیدار خود را در این لیگ خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در سالهای گذشته تاکید ما تنها روی تثبیت حضورمان در این رقابت ها بود، اما امسال برنامه ریزی و هزینه زیادی کرده ایم تا بتوانیم روی سکو برویم.

مدیرعامل باشگاه عقاب زاگرس ادامه داد: سال گذشته تیم نونهالان ما توانست تیم قهرمان کشور را شکست دهد و باتوجه به این عملکرد، اکنون باور داریم که حرف هایی برای گفتن داریم و باید بهتر از قبل عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط محلی برای تمرین می خواهیم/ امسال باید روی سکو برویم    

فقط محلی برای تمرین می خواهیم/ امسال باید روی سکو برویم