مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:562023-09-23ورزشي

ماجرای شایعه گروگان گرفتن پسر حاج قاسم چه بود؟


  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدرضا حسنی سعدی صبح امروز در آیین نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت و عاطفه ها در دبستان شاهد خیابان بحرالعلوم اظهار کرد: حاج قاسم 5 فرزند داشت و یک روز اشرار شایعه کردند، محمدحسین فرزند حاج قاسم را از مدرسه شاهد گروگان گرفتند و همه ناراحت بودند.

     وی ادامه داد: حاج قاسم با مدیر مدرسه تماس گرفت و جویای حال فرزندش شده که مدیر مدرسه شایعه گروگان گرفتن را تکذیب کرده و به او گفته است برای پسرت یک راننده بگذار تا او را از خانه به مدرسه بیاورد و ببرد، اما او گفت نه بچه من هم باید مثل همه بچه ها پیاده به مدرسه بیاید و پیاده به خانه برگردد.

    حسنی سعدی اضافه کرد: حاح قاسم در روستای قنات ملک شهرستان رابر مدرسه می رفته است و برادرش تعریف می کند قاسم از بس مهربان بود یک بار یک مداد سالم نداشت و همیشه مدادش را از وسط نصف می کرد و به دانش آموز فقیر یا یتیم می داد .

     وی افزود: حاج قاسم همچنین نیمی از غذایی که مادرش برای او می گذاشت را با دانش آموزان و دوستان فقیر و یا یتیم خود تقسیم می کرد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: شعار سال تحصیلی جدید با عنوان مدرسه قوی، ایران قوی با انجام سه ماموریت تحصیل، تهذیب و ورزش توسط خانواده، معلم و دوست در خانه، مدرسه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شایعه گروگان گرفتن پسر حاج قاسم چه بود؟

ماجرای شایعه گروگان گرفتن پسر حاج قاسم چه بود؟