مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 08:202023-10-19اقتصادي

وزیر کشور وارد استان گلستان شد


لحظاتی پیش احمد وحیدی وزیر کشور برای بهره برداری و بازدید از چندین پروژه اقتصادی و عمرانی وارد استان گلستان شد.

- ایسنا/گلستان لحظاتی پیش "احمد وحیدی" وزیر کشور برای بهره برداری و بازدید از چندین پروژه اقتصادی و عمرانی وارد استان گلستان شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور صبح امروز پنج شنبه 27 مهرماه 1402 در سفر به استان گلستان پس از حضور بر سر مزار شهید گمنام سایت اداری استان گلستان، اظهار کرد: سایت اداری استان گلستان یکی از کامل ترین سایت های اداری در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه این سایت 40 هکتار وسعت دارد، ادامه داد: در صورت تکمیل ساختمان اداری دیگر اداره کل، ارائه خدمات به هم استانی ها تسهیل و تسریع می شود.

وزیر کشور ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام سایت اداری گلستان، خاطرنشان کرد: شهدا با اهدای خون خود ریشه های انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کردند و هم اکنون این درخت تنومند شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی وزیر کشور برای بازدید و افتتاح چندین طرح عمرانی، اقتصادی و اجتماعی امروز پنج شنبه 27 مهرماه 1402 در راس هیاتی به استان گلستان سفر می کند.

دیدار با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و حضور در جلسه با مسئولان استان از برنامه های سفر وزیر کشور به استان گلستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور وارد استان گلستان شد

وزیر کشور وارد استان گلستان شد