مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-07اقتصادي

زمان عرضه خودرو های وارداتی مشخص شد


معاون وزیر و رییس سازمان توسعه و تجارت، گفت: واردات خودرو به صورت یک بخشی خرد و یک بخشی به صورت انبوه دارد انجام می شود و تا الان حدوداً 10 تا شرکت خودروهایشان وارد شده و بقیه شرکت ها هم دارند کار واردات را انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از صداوسیما، به گفته معاون وزیر و رییس سازمان توسعه و تجارت، برای شرکت هایی که این هفته قیمت هایشان را بگیرند، این هفته و هفته بعد خودرو های وارداتی را عرضه می شود.

 ضیغمی معاون وزیر و رییس سازمان توسعه و تجارت با برنامه روزی نو رادیو اقتصاد درباره واردات خودرو گفتگو کرد.

مشروح این گفتگو را در ادامه می بینید: بالاخره انتظار برسید و از این هفته قرار است اتفاقاتی بیفتد و اینکه 8 مدل خودروی وارداتی قرار است عرضه شوند؟ بله این هفته سامانه مجدداً باز می شود برای عرضه خودرو های جدید همه وارد شده یا اینکه باز هم تعداد محدودی خواهد بود؟ واردات دارد به صورت یک بخشی خرد و یک بخشی به صورت انبوه دارد انجام می شود من جا های مختلف هم گفته ام از آنجایی که شرکت ها بالاخره تا آخر مرداد توانستند غالب شرکت ها 35 شرکتی که مجوز برای واردات گرفته اند 18 شرکت موفق شدند ثبت سفارش قطعی انجام دهند و بخشی از ارز واردات را بتوانند دریافت کنند و از این 18 تا، تا الان حدوداً 10 تا شرکت خودروهایشان وارد شده و بقیه شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان عرضه خودرو های وارداتی مشخص شد

زمان عرضه خودرو های وارداتی مشخص شد