مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-07اقتصادي

نصب 3000 پنل خورشیدی در سمنان در طرح جهاد روشنایی


طرح جهاد روشنایی با هدف نصب سه هزار پنل خورشیدی به همت بسیج سازندگی در استان سمنان در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی کاشفی، رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح جهاد روشنایی در استان اظهار کرد: این طرح با هدف ایجاد و نصب سه هزار پنل خورشیدی پنج کیلوواتی ویژه منازل مسکونی به همت بسیج سازندگی و مشارکت فنی شرکت توزیع برق استان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه تاکنون در این طرح 180 نیروگاه کوچک مقیاس خورشیدی در منازل مسکونی استان نصب شده است، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، فروش برق تولیدی و کمک به اقتصاد خانواده های کم برخودار و همچنین افزایش تولید برق در استان است.

کاشفی اظهار کرد: تاکنون کار تشکیل پرونده 350 نفر از متقاضیان نصب پنل های خورشیدی در منازل مسکونی انجام شده و در حال انجام روال اداری برای نصب است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه همه اقدامات لازم برای کمک به واجدان شرایط در طرح جهاد روشنایی انجام شده است، افزود: با هدف کمک به متقاضیان، هزینه ساخت نیروگاه کوچک مقیاس به صورت وام قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت و مبلغ قسط از درآمد تولید برق نیروگاه خورشیدی پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 3000 پنل خورشیدی در سمنان در طرح جهاد روشنایی

نصب 3000 پنل خورشیدی در سمنان در طرح جهاد روشنایی