مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 20:202023-10-15اقتصادي

معدوم سازی یک هزار و 700 کیلوگرم مرغ غیر مجاز در جاجرم


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان جاجرم گفت: یک هزار و 700 کیلوگرم مرغ قطعه بندی شده غیرمجاز توسط دامپزشکی شهرستان کشف، ضبط و معدوم سازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاجرم، عصر امروز سیدحسین مرتضوی، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان جاجرم در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای بازرسی های مستمر اکیپ نظارت بر مراکز تولید فرآوری، نگهداری و توزیع فرآورده های خام دامی مقدار یک هزار و 700 کیلوگرم گوشت مرغ قطعه بندی شده غیرمجاز مشکوک به فساد کشف وضبط شد.

وی گفت: پس از نمونه برداری و انجام آزمایشات لازم وتایید آزمایشگاه مبنی بر غیرقابل مصرف بودن محموله مورد نظر با اخذ حکم از مراجع قضایی به صورت بهداشتی و با حضور صاحب کالا، نیروی انتظامی و کارشناس نظارت بهداشتی دامپزشکی معدوم و از چرخه مصرف خارج شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان جاجرم با اعلام اینکه پایش بهداشت و سلامت و امنیت غذایی از اولیت های کاری دامپزشکی است، افزود: شهروندان می توانند با شماره تماس 1512 به عنوان بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسئولین دامپزشکی و با خود پلیسی و دقت در هنگام خرید محصولات دامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک سریعاً اطلاع رسانی نمایند.

پایان پیام/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی یک هزار و 700 کیلوگرم مرغ غیر مجاز در جاجرم

معدوم سازی یک هزار و 700 کیلوگرم مرغ غیر مجاز در جاجرم