مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-13سياسي

ساختمان تفکر دینی خود را استحکام بخشیم


ساختمان تفکر دینی خود را محکم سازی کرده و با مطالعه و تحقیق باورها را آنقدر در وجود خود محکم کنیم که در برابر تکانه های شیطانی حفظ شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: ساختمان تفکر دینی خود را محکم سازی کرده و با مطالعه و تحقیق باورها را آنقدر در وجود خود محکم کنیم که در برابر تکانه های شیطانی حفظ شود.

حجت الاسلام محمد مختاری در خطبه های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) برگزار شد اظهار کرد: از ملت های مسلمان و آزاده می خواهیم در کمک به فلسطین فروگذار نکنند و پیام ما به ملت فلسطین این است که با شجاعت، صبر و مقاومت پیش بروند چراکه با حمایت آزادیخواهان جهان، پیروزی جبهه مقاومت نزدیک است و به زودی اسراییل طبق پیش بینی ولی امر مسلمین از صفحه روزگار حذف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خطیب جمعه بیرجند اظهار کرد: البته سال هاست دشمنان مغرض با غول رسانه ای در اختیار به افراد ساده اندیش و ناآگاه القا می کنند که ما را چه به فلسطین، لبنان، سوریه و یمن بلکه باید به کشور خودمان توجه کنیم از همین رو شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند.

وی گفت: این افراد در جنگ تحمیلی و حتی اغتشاشات ثابت کردند که جان فدای ایران نیستند چون جان خود را برداشتند به خارج رفتند و مانند زالو صفت خون مستضعفین را مکیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان تفکر دینی خود را استحکام بخشیم

ساختمان تفکر دینی خود را استحکام بخشیم