مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 10:302023-09-24اقتصادي

اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار برای تثبیت حدود چمن سلطانیه


12 میلیارد ریال برای تثبیت حدود چمن سلطانیه و کاهش مشکلات ناشی از این موضوع اختصاص یافت .

- ایسنا/زنجان فرماندار سلطانیه گفت: 12 میلیارد ریال برای تثبیت حدود چمن سلطانیه و کاهش مشکلات ناشی از این موضوع اختصاص یافت .

محمدرضا براتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار از سوی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برای تثبیت حدود چمن تاریخی سلطانیه اختصاص یافت، اظهار کرد: این موضوع نقش مهمی در کاهش مشکلات موجود در این حوزه ایفا می کند.

وی با اشاره به مشکلاتی که حریم شکنی ها برای این چمن به وجود آورده است، تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی چمن سلطانیه، تجاوز و ورود مردم به حریم آن بود که در این راستا مقرر شد با اختصاص اعتبار مورد نیاز از سوی سازمان منابع طبیعی، نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

این مسئول با تاکید بر ضرورت و توجه جدی به موضوع چمن سلطانیه و در اولویت قرار گرفتن این موضوع، ادامه داد: تمهیدات و راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در زمینه حفظ چمن سلطانیه اندیشیده شده است زیرا این چمن در اصل هویت شهرستان سلطانیه و استان به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چمن سلطانیه از 700 سال پیش به گونه طبیعی در شهر سلطانیه وجود داشته و فضایی بیش از 700 هکتار را در بر می گیرد و در فهرست آثار طبیعی ایران جای گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار برای تثبیت حدود چمن سلطانیه

اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار برای تثبیت حدود چمن سلطانیه