مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:552023-09-25سياسي

آرامستان جدید تهران کجاست؟


معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: 3 تا 4 نقطه و پهنه برای آرامستان های جدید در دستور کار قرار دارد که به زودی با اتمام کار های مطالعاتی اسناد و مدارک به شورا ارسال خواهد شد.

- یکی از نقاطی که به عنوان آرامستان جدید مد نظر قرار دارد، کوه های بی بی شهربانو است و در حال مذاکراتی در این حوزه هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ارتباط با احداث آرامستان های جدید در چند پهنه و نقطه پایتخت گفت: در این ارتباط چند نقطه و پهنه مورد کار کارشناسی و مطالعاتی قرار دارد و نیاز به هماهنگی با نهاد های بالادستی و دستگاه های مختلف دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری شهر، حسین نظری در حاشیه آیین رونمایی از دیوارنگار مشارکتی نقش مهر که صبح امروز با حضور رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران و سید محمد رحیم مرتضوی، شهردار منطقه 9 برگزار شد، درباره آخرین اقدامات و مطالعات مرتبط با احداث آرامستان های جدید در پایتخت اظهار کرد: در ارتباط با احداث آرامستان های جدید در سنوات گذشته مطالعاتی انجام و در این دوره از مدیریت شهری نیز این مطالعات پیگیری و تکمیل شده است.

  معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که احداث آرامستان های جدید یک کار اساسی و چندجانبه است، گفت: این کار صرفا در اختیار شهرداری تهران نیست و نیاز به همراهی و مشارکت بخش های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامستان جدید تهران کجاست؟

آرامستان جدید تهران کجاست؟