مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 17:302023-09-26ورزشي

اولین طلای ایران در هانگژو را والیبال آورد


تیم ملی والیبال ایران با شکست چین در دیدار نهایی بازی های آسیایی برای سومین دوره متوالی به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت تا والیبال نخستین مدال طلای کاروان ورزشی کشورمان را در هانگژو صید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، آخرین روز مسابقات والیبال مردان بازی های آسیایی 2022 هانگژو امروز با پنج دیدار پیگیری شد که تیم ملی والیبال ایران در فینال به مصاف چین رفت و میزبان را سه بر یک شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی در ست نخست این مسابقه 25 بر 19 مغلوب چین شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 14 ، 25 بر 22 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند تا برای سومین دوره متوالی به مقام قهرمانی دست یابند.

بهروز عطایی در ابتدای این مسابقه از ترکیب سیدمحمد موسوی، امین اسماعیل نژاد، شهروز همایونفرمنش، محمدطاهر وادی، امیرحسین اسفندیار و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

سیدمحمد پولادگر معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان، مناف هاشمی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیای، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و وحید مرادی نایب رییس فدراسیون والیبال از جمله تماشاگران این مسابقه در سالن بودند.

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز تیم های ژاپن و قطر به مصاف یکدیگر رفتند که ژاپنی ها با شکست سه بر یک قطر به مدال برنز مسابقات والیبال مردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین طلای ایران در هانگژو را والیبال آورد

اولین طلای ایران در هانگژو را والیبال آورد