مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-11سياسي

جلوگیری از استخدام خلاف قانون بیش از 103 نفر نیرو در ادارات کهگیلویه و بویراحمد


بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از بکارگیری و استخدام خلاف قانون بیش از 103نفر نیرو در ادارات این استان جلوگیری شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از بکارگیری و استخدام خلاف قانون بیش از 103نفر نیرو در ادارات این استان جلوگیری شده است.

محمدمهدی صالحی روز چهارشنبه 19 مهر ماه 1402 در جمع خبرنگاران افزود: طی این مدت بیش از 32 فقره گزارش اصلاحی، 10 فقره گزارش کیفری با 30 نفر متهم، 24 فقره گزارش تخلفات اداری با 57 متهم و چهار فقره گزارش درخواست ابطال مصوبات خلاف قوانین و مقررات در استان تهیه شده است.

وی اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار فقره کیفرخواست برای 18 نفر، دو فقره آرای محکومیت بدوی برای 7 نفر و یک فقره رای محکومیت قطعی برای 2 نفر مرتبط با پرونده ه­ای بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد در محاکم قضایی و 11 فقره آرای محکومیت اداری برای 27 نفر نیز در هیات های تخلفات اداری صادر شده است.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به به نام­گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم، رشد تولید ، خاطرنشان کرد: عمده مشکلات واحدهای تولیدی استان فرسودگی ماشین ­آلات(به روزآوری نکردن) و افزایش هزینه های تولید، ناتوانی در باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از استخدام خلاف قانون بیش از 103 نفر نیرو در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

جلوگیری از استخدام خلاف قانون بیش از 103 نفر نیرو در ادارات کهگیلویه و بویراحمد