تشریح موانع ایجاد هویت توسعه مدار در جامعهمدرس دانشگاه و سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی موانع ایجاد هویت توسعه مدار در جامعه را تشریح کرد و گفت: معلمان خسته و فرسوده، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدرس دانشگاه و سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی موانع ایجاد هویت توسعه مدار در جامعه را تشریح کرد و گفت: معلمان خسته و فرسوده، هویت ملی مخدوش فرزندان، شخصیت ضعیف دانش آموزان، غفلت از مهارت های ضروری زندگی، ضعف نظام ارتباطی و دیپلماسی عمومی آموزش و پرورش، کم توجهی به پیش دبستانی و مقطع ابتدایی و مصائب تمرکزگرایی از جمله موانعی هستند که برای ساخت هویت توسعه مدار در جامعه با آن روبرو هستیم. خسرو کنعانی، دوشنبه 10 مهرماه، در اولین گردهمایی مدرسان جهادی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در خصوص مهارت های تدریس اثربخش گفت: در سده 21 بیسوادان کسانی نیستند که نمی توانند بخوانند و بنویسند، بلکه کسانی اند که نمی توانند بیاموزند، آموخته های کهنه را دور بریزند، و دوباره بیاموزند. وی همچنین توانایی جذب دانش آموزان و دانشجویان، پرورش مهارت های فکری، یادگیری و ارزیابی آن، یادگیری مداوم، اداره کلاس و رفتارهای کلاسی معلمان را از ویژگی های معلم کارآمد و اثربخش اعلام کرد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |