مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:552023-09-26سياسي

از کتاب خوانی روحانی تا گفت وگوی علوی و کدخدایی


دوازدهمین اجلاس رسمی دو روزه مجلس خبرگان رهبری صبح سه شنبه - چهار مهر - در حالی آغاز شد که پنجمین دوره این مجلس به ماه های پایانی نزدیک شده است و با برگزاری انتخابات اسفند، - شاید ترکیب فعلی اعضا تغییراتی تجربه کند، چهره های تازه ای جایگزین برخی نمایندگان فعلی شوند و جای روحانیون درگذشته را جمع دیگری پر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 و 30 دقیقه در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی با حضور 56 نماینده و اعلام دستور کار آیت الله سیداحمد خاتمی سخنگوی هیئت رییسه آغاز شد.

شمار حاضران مراسم افتتاحیه هم غیبت 25 نفره اعضا را چشمگیرتر کرد و هم جای خالی هفت نماینده درگذشته و جایگزین نشده این مجلس را پررنگ تر نشان داد.

سیدمحمود علوی (دومین نفر از راست) در گفت وگو با عباسعلی کدخدایی پیش از آغاز رسمی مراسم با قرائت آیاتی از قرآن، گفت وگوی حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر سابق اطلاعات و عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان در آخرین حلقه صندلی های سمت راست صحن مجلس و کتاب خوانی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس دولت های یازدهم و دوازدهم در نخستین حلقه صندلی های مقابل جایگاه هیئت رییسه بیش از تعاملات سایر نمایندگان با یکدیگر به سوژه عکاسان خبری تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کتاب خوانی روحانی تا گفت وگوی علوی و کدخدایی

از کتاب خوانی روحانی تا گفت وگوی علوی و کدخدایی