مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-20ورزشي

زنگ خطر به صدا درآمد، سن چاقی در ایران به 7 سال رسید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان امروز در مراسم برگزاری بیست و دومین جشنواره دوچرخه سواری بناب که در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی و 380 شهید شهرستان بناب با رکاب زنی بیش .

- معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: سن آمار کم تحرکی و چاقی به سنین 7 و 8 سال رسیده و این زنگ خطری برای همه ماست و باید فرهنگ ورزش را بین خودمان ترویج کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان امروز در مراسم برگزاری بیست و دومین جشنواره دوچرخه سواری بناب که در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی و 380 شهید شهرستان بناب با رکاب زنی بیش از 20 هزار دوچرخه سوار در پارک فدک این شهر برگزار شد، با اشاره به آمار نه چندان خوب ورزش همگانی اظهار کرد: سن آمار کم تحرکی و چاقی به سنین 7 و 8 سال رسیده و این زنگ خطری برای همه ماست و باید فرهنگ ورزش را بین خودمان ترویج کنیم.

وی افزود: هر چقدر هم که مسؤولان در خصوص اشاعه ورزش تلاش کنند، اگر تک تک مردم خودشان در این رابطه همت نکنند فایده ای ندارد و فرهنگ ورزش باید بین همه ما جاری و ساری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر به صدا درآمد، سن چاقی در ایران به 7 سال رسید!

زنگ خطر به صدا درآمد، سن چاقی در ایران به 7 سال رسید!