مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-03سياسي

نظام اسلامی برانداختنی نیست


عده ای تحت تاثیر جنگ شناختی و معرفتی دم از تحریم انتخابات می زنند و هم پیمان اغتشاشگران می شوند و به دنبال براندازی نظام هستند اما باید به آنها گفت این نظام برانداختنی نیست.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه موقت تهران گفت: عده ای تحت تاثیر جنگ شناختی و معرفتی دم از تحریم انتخابات می زنند و هم پیمان اغتشاشگران می شوند و به دنبال براندازی نظام هستند اما باید به آنها گفت این نظام برانداختنی نیست.

آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه دوشنبه دهم مهرماه 1402 در مراسم جشن امت رسول الله در مسجد جامع آسیابک شهرستان زرندیه اظهار کرد: جنگ معرفتی، فتنه های کور و مفاسد اقتصادی و اخلاقی، سه نگرانی پیامبر اکرم(ص) درخصوص امت خود بعد از رحلتش بود.

وی ادامه داد: مفاسد اقتصادی و اخلاقی همانگونه که خطری برای نهضت ملی پیامبر اسلام بود، برای انقلاب اسلامی ما نیز یک خطر بزرگ قلمداد می شود.

وی با تاکید براینکه رویکرد و سیاست نظام اسلامی مقابله شدید با مفاسد و مفسدان اقتصادی است، تصریح کرد: در همین رابطه دو توصیه خطاب به مسئولان و مردم دارم که باید همگان نسبت به جلوگیری و پیشگیری از وقوع این اتفاقات اقدام کنند.

امام جمعه موقت تهران خطاب به مسئولان به ویژه دستگاه عدلیه کشور گفت: در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی مطلقا جای کوتاه آمدن نیست و باید با هر کس در هر مقامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام اسلامی برانداختنی نیست

نظام اسلامی برانداختنی نیست