مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-07سياسي

نشست بررسی برنامه ی هفتم توسعه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست بررسی برنامه ی هفتم توسعه به همت انجمن علمی توسعه اقتصادی و برنامه ریزی دانشگاه علامه طباطبایی، - نشست بررسی برنامه هفتم توسعه به همت انجمن علمی توسعه اقتصادی و برنامه ریزی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور جمعی از کارشناسان اقتصادی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست بررسی برنامه ی هفتم توسعه به همت انجمن علمی توسعه اقتصادی و برنامه ریزی دانشگاه علامه طباطبایی، روز شنبه 8 مهر 1402 با حضور محمد قاسمی ششده (عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی) بهروز علیشیری (معاون اسبق وزیر اقتصاد)  سید محسن علوی منش (پژوهشگر مرکز پژوهش های مجلس) وحید شقاقی (استادیار دانشگاه علوم اقتصادی تهران و خوارزمی) و حجت اله میرزایی (معاون اسبق امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) برگزار شد.

  در ابتدای این برنامه محمد قاسمی ششده که به عنوان دبیر جلسه حاضر بود گفت: سابقه برنامه ریزی در ایران در سال 1327 است اگر چه فعالیت هایی قبل از آن اجرا شده بود و پنج برنامه قبل از انقلاب اجرا شد.

برنامه ششم به دوران انقلاب خورد بعد از انقلاب هم در دوره جنگ برنامه های کوتاه مدت دایر بود و بعد از پایان جنگ و از سال 1368 تا به حال شش برنامه تصویب و اجرا شده البته سال هایی هم دورات فترت الان برنامه هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بررسی برنامه ی هفتم توسعه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

نشست بررسی برنامه ی هفتم توسعه در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد