مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-22بين الملل

نماینده حماس: جامعه نخبگان باید روایت درست را به جهان منتقل کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، خالد قدومی در کرسی تبیین آخرین تحولات نبرد فلسطین و رژیم صهیونیستی که به همت کارگروه بسیج مدرسه علیمه معصومیه تشکیل شد، طی سخنانی اظهار کرد: آغاز عملیات طوفان الاقصی با ایمان به خدا و اعتقاد راسخ صورت گرفت و خسارات فراوانی تاکنون از طرف مجاهدین فلسطینی به دشمن وارد شده است اما تا به امروز، جهانیان متوجه جنایات رژیم جنگی رژیم کودک کش اسراییل نبوده است.

وی با اشاره به حمایت کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و نیروهای استکبار از رژیم غاصب بیان کرد: در جنگ روایت ها، جامعه نخبگان باید روایت اساسی و درست را به جهان منتقل کند.

نماینده حماس فلسطین افزود: نوار ساحلی غزه از سال 2007 تحت محاصره رژیم غاصب بوده و نه تنها توانایی نظامی جدی ندارد حتی در اولیات روزمره مثل آب و برق مانده است اما در طوفان الاقصی در حال پیشروی در شهرک های صهیونیست نشین و درگیری با دشمن است.

قدومی در خصوص مقاومت مجاهدین فلسطینی  گفت: 5 هزار نفر از مجاهدین فلسطینی، از طریق زمینی، هوایی، دریایی و سایبری و در یک جنگ ترکیبی تمام عیار  در 7 اکتبر به مبارزه با رژیم غاصب پرداخته و 3 هزار و پانصد نفر در خط مقدم و هزار نفر در خط دوم لجیستیکی قرار گرفتند که باعث منزوی شدن دشمن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده حماس: جامعه نخبگان باید روایت درست را به جهان منتقل کند

نماینده حماس: جامعه نخبگان باید روایت درست را به جهان منتقل کند