مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-18سياسي

خواسته رییس دانشگاه شریف از دانشمندان دنیا برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی


رییس دانشگاه صنعتی شریف از دانشمندان دنیا، دانشگاهیان، پژوهشگران و فناوران در خواست کرد در کارزار بین المللی محکوم کردن حرکات نسل کشی رژیم صهیونیستی حضور یابند تا این محکومیت باعث شود که قطع فوری حرکات نسل کشی اتفاق بیفتد.

- رسول جلیلی رییس دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با محکوم کردن کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: حدود 8-7 دهه مسأله فلسطین به عنوان مسأله جهان اسلام، همیشه در صدر موضوعات و اخبار جهان اسلام و غرب انقلاب اسلامی در صدر اخبار مهم سیاسی منطقه غرب آسیا قرار داشته است، اتفاقی که ظرف دو هفته اخیر رخ داد، اتفاق خیلی متفاوت نسبت به رویدادها و اتفاقات قبل بود و بروز انزجار به شکل متفاوتی علیه ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی در میان مردم آزاده جهان رخ داد.

وی افزود: در ادامه نسل کشی و کودک کشی که از جانب رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد دل هر انسانی آزرده خاطر شد و حقیقتاً روحیه غصب، انسان کشی و براندازی نسل را به جهانیان نشان داد.

    رییس دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: بنده و همکارانم در دانشگاه صنعتی شریف ضمن ابزار انزجار از رخداد حرکات اخیر و بخصوص بمباران شب گذشته یکی از بیمارستان های غزه محکومیت این حرکت را فریاد می کشیم و از تمام دانشمندان دنیا، دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته رییس دانشگاه شریف از دانشمندان دنیا برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی

خواسته رییس دانشگاه شریف از دانشمندان دنیا برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی