مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 00:202023-10-03سياسي

آیت الله سبحانی: نهضت حسینی مکتبی برای ایستادگی مقابل مفسدان است


نهضت حسینی مربوط به عصر و زمان خویش نیست بلکه یک مکتبی است برای بشر که در مقابل نظام های فاسد و مستبد که هر نوع آزادی را از انسان ها سلب می کنند دست روی دست نگذارند و به مبارزه عدالت طلبانه در راستای احقاق حقوق انسان ها برخیزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام آیت الله جعفر سبحانی به بیستمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إن الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه حسین بن عی چراغ هدایت و رستگاری و کشتی نجات از غرق در مهلکه ها است .

گردش روزگار و پی در پی آمدن شب و روز حوادث و رویدادهای جامعه را به دست فراموشی می سپارد گاهی رویدادی در وسعت یک کشور رخ میدهد اما چیزی نمی گذرد که از آن اثری جز در لابلای کتاب ها باقی نمی ماند.

اما در این میان برخی رویدادها هر چه زمان بگذرد تازه تر و عمیق تر جلوه میکند، تو گویی این حادثه امروز رخ داده است وجه این چیست؟ آنچه میتوان گفت این است که بخش دوم نوعی ارتباط با خدا و فطرت انسانی دارد و چون خدا برای بشر فراموش شدنی نیست و انسان هم با فطرت همراه است هر رخدادی که با این دو محور پیوند داشته باشد هرگز از قلوب و اذهان فراموش نمیشود از این قبیل است نهضت انبیاء بالأخص پیامبران اولوالعزم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سبحانی: نهضت حسینی مکتبی برای ایستادگی مقابل مفسدان است

آیت الله سبحانی: نهضت حسینی مکتبی برای ایستادگی مقابل مفسدان است