مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-26حوادث

سارقان محموله ترانزیتی در زنجان دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان عنوان کرد: یک باند 4 نفره از سارقان در پوشش مامور، دستگاه کشنده ترانزیتی حامل محموله پارچه را به بهانه ایست و بازرسی متوقف کرده و محموله مذکور را به مکان نامعلومی انتقال دادند که با درایت پلیس آگاهی زنجان دستگیر شدند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان عنوان کرد: یک باند 4 نفره از سارقان در پوشش مامور، دستگاه کشنده ترانزیتی حامل محموله پارچه را به بهانه ایست و بازرسی متوقف کرده و محموله مذکور را به مکان نامعلومی انتقال دادند که با درایت پلیس آگاهی زنجان دستگیر شدند.

سرهنگ محمد آدینه لو صبح امروز (4 مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت محموله ترانزیتی پارچه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات گسترده فنی و تلاش شبانه روزی کارآگاهان مشخص شد یک باند 4 نفره از سارقان در پوشش مامور یک دستگاه کشنده ترانزیتی حامل محموله پارچه را به بهانه ایست و بازرسی متوقف کرده و محموله مذکور را به مکان نامعلومی انتقال داده اند.

آدینه لو تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های پیرامونی مسیر حرکت کشنده رصد و در کمتر از یک هفته مشخصات 4 نفر سارق حرفه ای با سوابق متعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان محموله ترانزیتی در زنجان دستگیر شدند

سارقان محموله ترانزیتی در زنجان دستگیر شدند