مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 18:202023-10-21اقتصادي

پیشرفت 61 درصدی کارخانه کمپوست لنگرود


فرماندار لنگرود، از پیشرفت 61 درصدی کارخانه کمپوست لنگرود خبر داد و گفت: طی چند سال گذشته احداث کارخانه بازیافت این منطقه را در دستور کار داریم که هنوز به اتمام نرسیده و با تامین اعتبار لازم، - ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، از پیشرفت 61 درصدی کارخانه کمپوست لنگرود خبر داد و گفت: طی چند سال گذشته احداث کارخانه بازیافت این منطقه را در دستور کار داریم که هنوز به اتمام نرسیده و با تامین اعتبار لازم، انجام خواهد شد.

محمدرضا جلالی امروز در حاشیه بازدید از کارخانه کمپوست آلمان لنگه لنگرود که با همراهی شهرداران پنج گانه و دهیاران این شهرستان برگزار شد، با اشاره به چالش جمع آوری و دفن بهداشتی زباله در شهرستان، اظهار کرد: در راستای تاکیدات استاندار گیلان باید ساماندهی پسماند را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان لنگرود روزانه 100 تا 120 تن زباله جمع آوری می شود، گفت: این زباله ها به دفنگاه آلمان لنگه منتقل می شود؛ البته طی چند سال گذشته احداث کارخانه بازیافت این منطقه را در دستور کار داریم که هنوز به اتمام نرسیده و با تامین اعتبار لازم، انجام خواهد شد.

فرماندار لنگرود با اشاره به مسائل و مشکلات مردم ساکن در حواشی دفنگاه، تصریح کرد: با حضور شهرداران و دهیاران ضمن بازدیدهای مستمر از محل های دفن زباله، در جریان رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 61 درصدی کارخانه کمپوست لنگرود

پیشرفت 61 درصدی کارخانه کمپوست لنگرود