مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:152023-09-27اجتماعي

مشکل کلاس های بدون معلم به زودی حل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی در حاشیه یادواره شهدای دانش آموز در پاسخ به این سوال که چه تعداد از کلاس های درس بدون معلم است؛ - وزیر آموزش و پرورش گفت:، چون تمام ظرفیت آزمون استخدامی کامل نشد، متأسفانه تعدادی از کلاس های درس بدون معلم مانده که تا نیمه های مهر برای آن ها معلم تأمین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی در حاشیه یادواره شهدای دانش آموز در پاسخ به این سوال که چه تعداد از کلاس های درس بدون معلم است؛ گفت: آمار دقیق در دست نیست و تعداد خیلی کم است و به تعداد ظرفیت باقی مانده آزمون استخدامی است، این موضوع طبیعی است، درسال های گذشته هم چنین وضعیتی داشتیم.

صحرایی ابراز امیدوراری کرد که آزمون استخدامی سال آینده امسال برگزار شود تا مشکل کلاس بدون معلم را نداشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود:، چون تمام ظرفیت آزمون استخدامی کامل نشد، متأسفانه تعدادی از کلاس های درس بدون معلم مانده که تا نیمه های مهر برای آن ها معلم تأمین می شود.

صحرایی در پاسخ به این سوال که آیین نامه ستاد راهبری و نظارت تعلیم و تربیت که توسط رییس جمهور اعلام شد، چه زمانی تدوین می شود گفت: یک ستاد در شورای عالی آموزش و پرورش از حدود دو سال قبل با عنوان ستاد راهبری سند تحول بنیادین تصویب شده است که ریاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کلاس های بدون معلم به زودی حل می شود

مشکل کلاس های بدون معلم به زودی حل می شود