مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-08اقتصادي

صادرات منطقه آزاد اروند به بیش از 100 میلیون دلار رسید


مدیر نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند از صادرات بیش از 100 میلیون دلار از تولیدات منطقه آزاد اروند در نیمه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند از صادرات بیش از 100 میلیون دلار از تولیدات منطقه آزاد اروند در نیمه نخست امسال خبر داد.

محمد ناظمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند در حد توان به بخش تولید ورود کرده و از سرمایه گذاران فعال در این بخش حمایت می کند تا بتوانند با کمترین مشکلات تولید داشته باشند و فعالیت کنند.

وی افزود: تلاش ما این است تا زیرساخت ارزان قیمت در اختیار سرمایه گذار بگذاریم و در بخش نرم افزاری نیز تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی را برای حل مشکلاتشان، از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند به آن ها پرداخت کنیم.

مدیر نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با حمایت های انجام شده در شش ماه ابتدایی سال جاری بیش از 100 میلیون دلار از تولیدات منطقه به خارج از کشور صادر شده است.

ناظمی خاطرنشان کرد: طی یکسال اخیر، قرارداد احداث بیش از 10 واحد صنعتی در بخش قراردادهای سرمایه گذاری در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند منعقد شده است و در این میان 2 شرکت خارجی نیز در حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات منطقه آزاد اروند به بیش از 100 میلیون دلار رسید

صادرات منطقه آزاد اروند به بیش از 100 میلیون دلار رسید