مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-04سياسي

دولت نسبت به دانشگاه ها دغدغه بیشتر و مؤثرتری نشان دهد


مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد که دولت باید بیش از پیش به وضعیت دانشگاه ها و مدارس و تقویت وزارت علوم و آموزش و پرورش همت گمارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این بیانیه آمده است: محضر ملت عزیز و بصیر و دولت انقلابی ایران اسلامی! آغاز سال تحصیلی جدید همزمان با ایام ماه ربیع، برای ملت ایران نویدبخش فرصتی نوین در جهت کسب معرفت و تعالی روحی و معنوی است.

مردم انقلابی در این سال های پر فتنه و سخت، با تمام باورمندی، اخلاص و مجاهده مسیر پیشرفت را پیموده و تا رسیدن به نصاب قدرت و تمدن فاصله چندانی ندارد؛ آنچنان که مقام معظم رهبری با نگاه بصیرت آفرین و اندیشه روشن و آسمانی فرمودند: ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب تند عبور کرده و به قله ها نزدیک شده ایم.

بنابراین امروز روز خسته شدن و نا امیدی نیست بلکه روز شوق و امید و حرکت است و مسئولان کشور باید با این روحیه حرکت کنند و این تکلیف سنگینی بر دوش همه ماست که لحظه ای از پای ننشینیم و با اعتقاد و اخلاص آرمان های انقلابی خود را که با خون سرخ ده ها هزار شهید گلگون کفن آبیاری شده است تا حصول نتیجه کامل تعقیب کنیم.

در طول یکسال اخیر شعله های سوزان فتنه از زمین و آسمان این کشور برخاست و با اسم رمز زن زندگی آزادی ، جریان ضد میهن و مخالف اسلام و انقلاب، با تمام قامت و توان به میدان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نسبت به دانشگاه ها دغدغه بیشتر و مؤثرتری نشان دهد

دولت نسبت به دانشگاه ها دغدغه بیشتر و مؤثرتری نشان دهد