مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 20:502023-10-09اقتصادي

هدررفت 40 درصدی آب آشامیدنی در فارس به دلیل فرسودگی شبکه


استاندار فارس، با اشاره به هدر رفت 40 درصد آب آشامیدنی به دلیل فرسودگی لوله ها و شبکه انتقال آب، گفت: این در حالی است که ما 20 درصد با مشکل کمبود آب مواجه هستیم و با حل مشکل فرسودگی شبکه انتقال آب مشکل کمبود آب نیز حل خواهد شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه در جمع تعدادی از شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای فارس اظهارداشت: ضرورت دارد که شوراها و شهرداری ها در راستای توسعه شهرها و رفع مشکل آب آشامیدنی شهروندان همکاری و کمک کنند.

وی ادامه داد: شرکت آبفا از شوراها یک تقاضا دارد و آن اینکه با افزایش تعرفه آب بها موافقت کنند و درآمدی که از محل این افزایش حاصل می شود نیز تحت نظارت شورا، شهرداری و شرکت آبفا صرف بازسازی شبکه های آب و فاضلاب همان شهر خواهد شد.

استاندار فارس اظهار کرد: یکی از مشکلات شهرهای ما مربوط به کمبود آب آشامیدنی است که با گسترش شهرها این مشکلات و کمبودها نیز بیشتر و بیشتر می شود و در چنین شرایطی شهرها نمی توانند توسعه یابند.

ایمانیه همچنین تاکید کرد: شوراها و شهرداری های استان با کاهش هزینه های صدور پروانه ساخت، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان را تسهیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در برخی شهرهای استان شاهد هستیم که طرح نهضت مسکن به سرعت در حال پیش رفت است اما در برخی شهرها هم متقاضیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدررفت 40 درصدی آب آشامیدنی در فارس به دلیل فرسودگی شبکه

هدررفت 40 درصدی آب آشامیدنی در فارس به دلیل فرسودگی شبکه