مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-09سياسي

رصدخانه شهری مشهد افتتاح می شود


رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امیدوارم در حوزه برنامه ریزی بتوانیم همزمان با هفته آمار و پژوهش شاهد افتتاح رسمی فعالیت های رصدخانه شهری باشیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امیدوارم در حوزه برنامه ریزی بتوانیم همزمان با هفته آمار و پژوهش شاهد افتتاح رسمی فعالیت های رصدخانه شهری باشیم.

فاطمه سلیمی امروز 17 مهرماه، در نطق پیش از دستور نودویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: کمیسیون بانوان و خانواده به همت همکاران شورا از حدود یک سال و نیم گذشته شروع به فعالیت کرده و در چهار سطح محلات، شهری، کشوری و بین المللی فعالیت خود را انجام داده است.

وی افزود: در محلات از 2000 نفر حاضر در شورای اجتماعی محلات، 800 نفر از بانوان صاحب کرسی هستند.

در حوزه کشوری چند ماه پیش زنان شوراهای شهر در مشهد گرد هم آمدند و توانستند اقداماتی که در مشهد انجام می شود را تبادل کنند و مشهد الگویی در این زمینه شود.

سلیمی در خصوص جشنواره بین المللی رسانه خورشید عنوان کرد: این جشنواره به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و شهرداری مشهد به عنوان یکی از تلاش های نمادسازی و دیپلماسی عمومی در سطح بین المللی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصدخانه شهری مشهد افتتاح می شود

رصدخانه شهری مشهد افتتاح می شود