مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-20اقتصادي

پلمب 129 بنگاه در همدان با جریمه یک میلیارد و 800 میلیون تومانی


مدیرکل راه و شهرسازی همدان از پلمب 129 مشاور املاک در سطح استان خبر داد و گفت: جریمه این تعداد مشاور املاک حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

- مجید صالحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص اجرای طرح بررسی و رصد مشاوران املاک اظهار کرد: 2 هزار و 688 بنگاه مسکن فعال در سطح استان وجود دارد که رصد و بررسی از آنها به صورت مستمر انجام می شود.

وی ادامه داد: به دستور وزیر راه و شهرسازی کارگروهی برای رصد مشاوران املاک غیرمجاز تشکیل شده که در استان ها هم این کارگروه شامل فعالیت راه و شهرسازی، تعزیرات حکومتی و صمت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خاطرنشان کرد: 2 هزار و 992 بازرسی در سطح استان انجام شده که 135 مشاور املاک غیرمجاز بودند که باید برای اخذ مجوز اقدام کنند.

وی با بیان اینکه 129 مشاور املاک پلمب شده است گفت: جریمه این تعداد مشاور املاک حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان است که پلمب این مراکز اثر خوبی در بازار اجاره مسکن داشته است.

صالحی با تاکید بر اینکه این بازدیدها ادامه دار خواهد بود عنوان کرد: بازدیدها هر هفته با محوریت تعزیرات حکومتی صورت می گیرد که در بازار نیز تاثیرات خود را گذاشته و باعث کاهش نرخ اجاره و کاهش قیمت مسکن هم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 129 بنگاه در همدان با جریمه یک میلیارد و 800 میلیون تومانی

پلمب 129 بنگاه در همدان با جریمه یک میلیارد و 800 میلیون تومانی