مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-10ورزشي

چرخابی: امیدوارم تیم ملی در پست اسدی دچار مشکل نشود


پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به نحوه دعوت برخی بازیکنان به تیم ملی گفت: آقای گل فعلی لیگ برتر به تیم ملی دعوت نشد و اگر تیم ملی در مسابقات دچار مشکل شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین چرخابی، پیشکسوت فوتبال اصفهان در رابطه با اعلام لیست تیم ملی اظهار داشت: بهتر است در فوتبال ما هر کسی کار خودش را انجام دهد، تمام تصمیم های یک تیم بر عهده سرمربی آن است؛ اگر طارمی هم به تیم ملی دعوت نشود نمی توان از قلعه نویی انتقاد کرد چرا که سرمربی استراتژی خاص خود را دارد.

وی افزود: اگر تیم ملی در مسابقات خود دچار مشکل شود، می توان به انتخاب های سرمربی انتقاد وارد کرد؛ برای مثال رضا اسدی از سپاهان با 5 گل زده آقای گل فعلی لیگ برتر است اما به تیم ملی دعوت نشد.

چرخابی تصریح کرد: در اردوی قبلی نیز این بازیکن دعوت شد اما در اواسط اردو از تیم کنار گذاشته شد، دلیل آن کمک به سپاهان برای بازی با زنیت روسیه اعلام شد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان اینکه شاید قلعه نویی اعتقادی به سبک بازی برخی بازیکنان ندارد، خاطرنشان کرد: این تصمیم سرمربی تیم ملی تا زمانی قابل احترام است که با توجه به درخشش اسدی، تیم ملی در پست او با مشکل مواجه نشود.

  وی ادامه داد: به نظر شخصی من، اسدی بازیکن بسیار خوبی است، قدرت سرزنی بالایی دارد و عملکرد خوبی از خود به جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخابی: امیدوارم تیم ملی در پست اسدی دچار مشکل نشود

چرخابی: امیدوارم تیم ملی در پست اسدی دچار مشکل نشود