مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-21سياسي

خط ریلی همدان_سنندج به مرز باشماق برقی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در همدان با بیان اینکه برقی شدن راه آهن همدان - سنندج به مرز باشماق مصوب شده و در حال پیگیری است اظهار کرد: - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از برقی شدن راه آهن همدان - سنندج - مرز باشماق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در همدان با بیان اینکه برقی شدن راه آهن همدان - سنندج به مرز باشماق مصوب شده و در حال پیگیری است اظهار کرد: پروژه برقی شدن خط تهران- همدان- سنندج از سال 96 مصوب شده و در پی اجرای آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه راه آهن تهران - همدان- سنندج یک ردیف بودجه دارد، افزود: در قانون بودجه دو سال گذشته این مهم مصوب شده که راه آهن از سنندج به مرز باشماق ادامه پیدا کند چراکه یک شبکه ریلی در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در با اشاره به اینکه شبکه ای که از تهران آغاز و به همدان - سنندج و در نهایت مرز باشماق و عراق ختم می شود گفت: همچنین از تهران به همدان و همدان از طریق بیجار به راه آهن زنجان و تبریز متصل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط ریلی همدان_سنندج به مرز باشماق برقی می شود

خط ریلی همدان_سنندج به مرز باشماق برقی می شود