مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-04فرهنگي

سردیس احمد عزیزی رونمایی شد


سردیس احمد عزیزی شاعر برجسته و انقلابی استان کرمانشاه در آیینی با حضور چندی از شاعران و فعالین فرهنگی کرمانشاه رونمایی شد.

- ایسنا/کرمانشاه سردیس احمد عزیزی شاعر برجسته و انقلابی استان کرمانشاه در آیینی با حضور چندی از شاعران و فعالین فرهنگی کرمانشاه رونمایی شد.

عی صفدری سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، امروز(12 مهر) در این مراسم از احمد عزیزی به عنوان شاعر متعهد و انقلابی کرمانشاه یاد کرد و گفت: هدف از ساخت سردیس ایشان، گرامیداشت و ارج نهادن به جایگاه این شاعر فقید است.

وی با بیان اینکه این سردیس در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نصب خواهد شد، خاطرنشان کرد: بنا داریم این سردیس را در محل تردد اصحاب فرهنگ و هنر قرار دهیم تا همه هنرمندان و خصوصا نسل جوان با افراد برجسته عرصه فرهنگ و شعر آشنا شوند.

صفدری با تاکید بر لزوم گرامیداشت چهره های شاخصی همچون احمد عزیزی، عنوان کرد: این افراد از هنر و شعر خود برای نگهداشت و ارتقا هویت ایران استفاده کردند و توانمندی خود را متعهدانه در مسیر انقلاب قرار دارند.

وی با بیان اینکه در این مراسم از شاعران بزرگی همچون علیرضا قزوه دعوت شده، افزود: پس از رونمایی از سردیس، محفل ادبی با حضور این شعرا در کرمانشاه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردیس احمد عزیزی رونمایی شد

سردیس احمد عزیزی رونمایی شد