مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 23:202023-10-05سياسي

دستاوردهای جدید وزارت دفاع در حوزه ماهواره ای


جانشین وزیر دفاع از رونمایی دستاوردهای جدید وزارت دفاع در حوزه ماهواره ای و هوا فضا در آینده نزدیک خبر داد و گفت: دنیا از این دستاوردها حیرت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح ظهر امروز در نخستین یادواره 150 شهید ارتشی در مصلی نماز جمعه نهاوند اظهار کرد: پیشرفت های چشمگیر و رو به جلوی کشورمان در عرصه های علمی و نظامی و دستیابی به فن آوری های جدید دشمنان را ناکام کرده وظیفه ما در مقابل نقشه دشمنان جهاد تبیین است.

وی گفت: شهرستان تاریخی و انقلابی نهاوند که به دروازه ورود اسلام معروف است و اولین شهری هست که مجسمه شاه را سرنگون کرد مفتخر است که 150 شهید گلگون کفن ارتشی را تقدیم انقلاب کرده است.

جانشین وزیر دفاع افزود: به برکت خون مطهر شهدا و با تلاش نخبگان جوان و مومن این کشور در عرصه های مختلف دفاعی پیشرفت های قابل توجهی کرده ایم که مورد حیرت دشمنان شده است.

وی خاطر نشان کرد: شهدا برای ما اسوه هستند و برای ما چشم و چراغ هستند و راه را به ما نشان می دهند شهدا عاشقانه و شجاعانه از همه هستی خود گذشتند و در تاریخ ماندگار شدند و به سعادت رسیدند و با خدا معامله کردند و در جوار رحمت حق قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای جدید وزارت دفاع در حوزه ماهواره ای

دستاوردهای جدید وزارت دفاع در حوزه ماهواره ای